A


Thursday, June 29, 2017

Kembali ke pangkal jalan

Assalamualaikum...
Kenapa agaknya tajuk kembali pangkal jalan?
Yess...aku dh kembali ke bidang interior design selepas 6 bulan berkerja sebagai industrial design. Rezeki aku x lama dgn syarikat trsebut atas sbb2 tertentu, antara salah satu sbb nya adalah utk kerjaya dan impian aku utk membuka empayar interior sendiri. Alhamdullilah aku dh melangkah sebelah kaki utk mncapai impian aku selepas aku dgn teamate aku telah membina interior design studio dan insyaallah lepas raya kami start all over things. Dan demi menambah ilmu interior design, aku bekerja di sebuah interior firm dkt semenyih. Walaupun pengalaman interior itu adalah sedikit sebanyak, tetapi pengalaman secara profesional belum lagi aku dpt...Insyallah doakn aku smoga berjaya mengapai impian aku...

No comments: