A


Friday, April 7, 2017

Family Priority

Assalamualikum..

Semenjak 6 bulan aku memulakan kerjaya aku sebagai pekerja kilang, aku dh mula rasa "family first"...
Aku dh start rindu ibu dan ayah serta adik bradik aku...Entah kenapa skrg baru trasa rindu yang amat walaupun baru minggu lepas balik. Waktu belajar dulu rasa seronok berjauhan dgn family, bebas katanya... Mungkin dh trasa diri ini mula ada tanggung jawab dan bergaul dgn org yg matang pemikiran, so tolak tepi trip member nk melancong ke, outing hujung minggu...yg penting jumpa family dulu...

Kdang kala tu, trasa sedih bila mlihat gmbr ibu ayah...jasa mreka trhdap aku trlampau besar sgt, sampai aku pon membesar dgn sangt besar...ibu slalu mengidamkn anak2 dia sprti prserta2 daei, wlaupun ibu x mluahknnya tpi kami dpt mrasaknnya...MAAF IBU AYAH sbb x mnjadi yg trbaik...wlaupun kami bodoh dlm pelajaran cetek ilmu agama, ibu dgn ayah slalu brkata, xpe masing2 ada kelebihan sndiri....truskn belajar...

No comments: