A


Thursday, June 7, 2018

Malaysia Baru

Assalamualaikum...

Lama rasanya tinggalkan blog ni, dh brsawang,
Pertama skali nk update pasal diri aku, its nothing different for past years ago, its still same, im still being single, bcause single is better. Sbnrnya masih menunggu sang secret admire ku ini, Insyaallah kalau jodoh x kemana, aku akn sentiasa menunggu ko MissA. So rasanya nk kena prepare skema jawapan utk makcik2 pakcik2 aku tntg kawin2 ni

KERJA? Yup, memang lately ni too much pressure dan rasa mcm penat utk segalanya. Projek yg menimbun, lepas tu nk kena settle sorg diri pulak tu. Aku rasa mcm stiap hari aku mood kerja dh pergi jauh meninggalkn aku. Terasa roh aku dgn kerja aku dh terpisah jauh. Tapi nk buat mcm mana, just follow the flow saja, jikalau ada rezeki utk berubah angin, Alhamdulillah. Sbb skrg pon dh start utk scroll2 jobstreet, masih mncari position dan company yg sesuai. Wish me LUCK😎

9hb. Yeah, akhirnya setelah 61 tahun kerajaan BN memerintah, tanggal 10hb Mei, Malaysia dpt membentuk sebuah kerajaan yg baru. Rasa terharu sbb akulah sebahagian anak muda yg berdedikasi serta mempunyai smgt patriotisma yg tinggi telah memyuarakan pilihan aku dgn kluar menggundi. Terasa nyaman sungguh udara di bumi Malaysia yg baru ini. Harapan aku smoga kerajaan sedia kini tidak mensia-siakan pilihan majoriti rakyat Malaysia dan kembalikan title "THE ASIAN TIGER" dimana kita disanjung tinggi oleh negara luar. #IniMalaysiaBaru

No comments: