A


Tuesday, May 10, 2011

aku hanyalah seorang lelaki-part 3

     [1 message received].Ren…senang x bm tadi.Senang x senang jgak larh”aku membalas”.Lagi 10 minit peperiksaan Bahasa Malaysia kertas 2 akan bermula.Namun aku masih tidak dapat menyerapkan segala apa yang sedang aku baca.Tidak tahu apa yang sedang aku renungkan di  dalam kotak pemikiran aku ini.

     “Woii!!!!Fahrin,cepat lah test dah nak dekat start”ujar si Firas.Suara si Firas telah mengejutkan aku dari lamunan.Tidak hairanlah jikalau seseorang akan terkejut apabila seorang lelaki yang bernama Firas sedang memanggil anda.Pitch suaranya amatlah menyakitkan.

     Semua pelajar sedang menunggu di balkoni sambil diberi sedikit tips oleh Pn.Nur,iaitu seorang guru yang mengajar Bahasa Malaysia.Setiap butir perkataan yang dikeluarkan oleh Pn.Nur telah menyuntik semangat kepada setiap calon.Aku juga tergolong dalam kumpulan tersebut,semangat aku berkobar-kobar umpama “sebuah lautan yang sedang mengalami tsunami”.

karya asli mohdazizinizam

No comments: